Bill.me tiešsaistes norēķinu platforma

1. Oktobris, 2020

 

LŪKA atzinīgi novērtē asociācijas biedru vēlmi nepārtraukti uzlabot savu ikdienas darbu, procesus, komunikāciju un klientu apkalpošanu.

Kopš 2019. gada vairāki asociācijas biedri uzsākuši sadarbību ar tiešsaistes norēķinu platformu Bill.me, strādājot pie klientu apkalpošanas sistēmas sakārtošanas, modernizējot skaitītāju rādījumu iesniegšanas kārtību un rēķinu saņemšanu.

Bill.me platforma ir viens no efektīvākajiem un drošākajiem instrumentiem, kas ar mūsdienīgas vietnes palīdzību nodrošina ātru un ērtu informācijas apmaiņu starp klientu un uzņēmumu. Izmantojot šo vietni, būs pieejamas tādas iespējas un priekšrocības kā rēķinu saņemšana un pārskatīšana, rēķinu apmaksa ar vienu klikšķi, automātiska rēķinu apmaksa, operatīva saziņa ar tehnisko dienestu, kā arī ātra skaitītāju rādījumu nodošana, informācija par ūdens padeves pārtraukumiem u.c..

Šajā vietnē iespējams veikt ne vien virkni dažādu darbību, bet arī sistēma importē un konfigurē datus klientu apkalpošanas, grāmatvedības programmā, kas lielā mērā atvieglo ikdienas darbu, automātiski izdarot iepriekš manuāli veiktās darbības. Piemēram, saņemto rēķinu apmaksas ievadīšanu sistēmā un piesaisti klientiem, rēķinu izsūtni un vēl daudzas  darbības.

Visi iepriekš minētie pakalpojumi ir bez maksas, bet komisijas maksa divu procentu apmērā tiks piemērota tad, ja norēķinus veiksiet turpat, Bill.me platformā. Tajā pašā laikā tiks saglabātas iespējas veikt maksājumus par saņemtajiem pakalpojumiem iepriekšējā kārtībā – ar pārskaitījumiem no savas internetbankas.

Jau 12 asociācijas biedri ir modernizējuši klientu apkalpošanas sistēmu, ieviešot Bill.me:

  • Tukuma Ūdens
  • Valmieras Ūdens
  • Saldus komunālserviss
  • Gulbenes nami (ALBA)
  • Talsu Ūdens
  • Valgums
  • Vinda
  • Jelgavas novada KU
  • Limbažu siltums
  • Saltavots
  • Dobeles Ūdens

 

Lai arī katrai ūdenssaimnniecībai ir savs platformas Bill.me ieviešanas stāsts, tomēr biedri ir apmierināti ar izveidojušos sadarbību.